Ogretmenanneyim Merhabalar herkese 🤗29 mayısta kürtaj olmuştum 20 haziran da adet gördüm bugün tekrar adet oldum normal mi bu doğum kontrol hapı kullanıyordum bir de 🤔
Zeysezer Ogretmenanneyim gelen miktara bağlı. Ki zaten bugün 16sı kürtajdan sonra döngü değişebilir geçen ay yirmisinde olmuşsun bu ay 16sı olabilir yani
Yag93 Canım sanırım normal bende kürtaj sonrası 34.gün adet oldum sekiz güne yakın sürdü kesildi gibi oldu lekelenme kaldı sonra tekrar başladı 6 günde o sürdü yani üst üste neredeyse 20 gün sonra bitti