Sbusraa benim kanal tedavim var yaptırmadım hamileliğimin ilk haftalarında çok acılar çektim kıvrandım ama sonradan birden kesildi ağrısı şuan ağrımıyor fakat yemek yiyemiyorum o tarafla riske atmadım doktor 3 ay bitince yaptırabilirsin dedi ama ben doğumdan sonra yaptıracağım 6 aylık oldum şuan doktorun izin veriyorsa sana kalmış yaptır istersen