Kızlar selam👍🏻 Ben şuan 34+3 haftalık hamileyim hamileliğimin başından belli bir tane kan ilacı bir tane magnezyum ve günlük 4 damla d vitamini kullanıyorum ama bu ilaçlar benim bağırsaklarımı çok rahatsız ediyo afedersiniz büyük tuvaletimi yaparken zorlanıyorum ve 1 haftadır kullanmayı bıraktım bi zararı olur mu sizce bayramdan sonra kontrolüm var mutlaka doktorumada söyliycem ama bi bilgisi olan varsa yazabilir mi🙏🏻