Billia 39+4üm kontrole geldim nstde kasılmalar çıktı suyu sınırda dendi 1 parmak açıklıkla dogumhaneye geldim ilaç verdiler alttan şimdi doğumu bekliyorum hayırlısıyla… dualarınızı bekliyorum …
Yumurcakk Billia hayırlı doğumlar dilerim aynı belirtilerim var suyum cok gitti 3 gündür düzenli 10 dk ir sancım var eve gönderdiler siz evdemı hastahanedemi beklıosnz
Yumurcakk Billia sancın kac dk da bir geliyor? İnsallah bi avazda doğurursun bende 39+5 im sancıdan ölüyorm taktılar 3 dk düssün diyişlerine bide devletmı özelmi