Uc ay önce boş gebelik geçirip kürtaj oldum 10 haftalikti iki kez adet gördüm tekrar bebek yapmaya karar verdim sat 23 Haziran benim adetime 7 gun var ve eğer hamileysem bugün 3+3 hamileyim test yaptım negatif çıktı ama göğüs uclarim çok hassaslasti ve kararmis gibi duruyo bir de göğüslerimi ağırlaşmış gibi hissediyorum ben normalde kendimi bedenimi bilen biriyim ilk gebeligimde de boş gebelikle sonuçlanana da aynı belirtiler mevcut Bir de benim adet olacagim zaman hiç belirtim olmaz bir anda dan diye olurum ve karnım hirden ağrımaya başlar bu sefer öyle değil bambaşka haldeyim sizce durumum nedir ?