Clementinee Vinalac kullanıyorum canım Folik asit+ zencefil +mineral kompleksi+ multivitamin +5 milyar kob canlı probiyotik mikroorganizma var içinde
Crcs Minaliy 5′ten 10. Haftaya kadar folidoce 10′dan 15. Haftaya kadar imom kullandım. Omega olsun içinde demişti eczane imom verdi. Devlet hastanesine gidiyorum hep farklı doktora denk geliyorum marka olarak söylemediler. Eczacıya danıştım ben de.
Clementinee Minaliy evet canım doktorum önerdi 🥰 yanındada omega royal havyar yağı içeren takviye şuan ikisini içiyorum birini sabah diğerini akşam kokusuz ve çok memnunum