Yasmnce Sonuçları öğrenmek için doktorumum hemşiresini aradım sonuçlar normal ama afp değeri yüksek çıkmış detaylı ulturasonla bakılsin demiş doktor bey , sonucu böyle çıkanlar varmı ben çok üzülüyorum da 😔
denizkaradeniz Yasmnce 3 lü tarama benim psikolojimi alt ust etti kac gundur mahvoldum yaaa benim de trisomy 21 riskli cikti.uurt dışına kan gonderdim.ikili testim normaldi.sizin ikili nasildi inşallah saglicakla evlatlarimizi kucagimiza aliriz yaaa
Yasmnce denizkaradeniz ikili testim normaldi üçlü de normal dendi ama afp değeri yüksek çıkmış dedi 21 haftada detaylı ulturason istediler . İnternetten araştırıyorum bende iki gündür moralim çok bozuk. Sonuçlarımiz güzel çıkar inşallah Allah’im evlatlarımızı bize bağışlasın 🙏