ebru23 Gizem_34 valla onlarin keyfine kalmis benim oglum 40+5de dogdu normal kendi sancimla ama kizim ne zaman gelir bilmem 🤣 27 haftlaik olduk yavastan eksikleri aliyorum 32 ye bavul hazirlicam
Kubra2012 Benm ki bu gidişle bayramda gelecek sözde erken gelicek dedi dokror ama gelmedi 40 da bayrama denk geliyo 39+2 😏
Heyoo92 Gizem_34 Benim de hiç sancım olmadı. Suyum geldi güle oynaya gittim hastaneye 😂 sözde erkek çocuğu geç gelir derler. 😂
Bett_blog Gizem_34 havanın sıcağı alınan kilolar şeker yüksekliği tansiyon düşüklüğüde cabası benim için..
E-Y Gizem_34 aslinda pek rahat degil gibi sürekli bi kasiliyor toplaniyor sanirim gelmeye calisiyor ama beceremiyor az beceriksiz bizim oğlan galiba 😅😅
Heyoo92 Gizem_34 o tamamen spontane oluyor ya. Ama en hayırlısı nasılsa öyle olsun .sağlıkla gelsin inşallah 🙂🙂