Mavi34 zehranurr @zeyyn ben uzun senelerdir şeker hastasiyim.srkerden ne sinek üşüşür ne sim parlar. Göz tansiyonunuz veya gözde olan bir hastalıkta olabilir bu dedikleriniz
Seda_nrr zehranurr normal aslında hep bu atalıkta çıkıyorsa..Birşeyler yedinizmi ? Benim sebepsiz yerede oluyor mesela çoğu zaman
zehranurr Seda_nrr evet sabah hastaneye gidicem belki nst ye alırlar diye baya iyi kahvaltı etmiştim sonra eve geldim öğlende bir şeyler yiyip sonrasında meyve yedim🤷🏼♀️
Deletedmom93428 zehranurr tansiyonunu kontrol et canım acil tansiyonun yükselmiştir tansiyon yükselmesi hayırlı bir şey değil
zehranurr Deletedmom93428 ettim kız.😂 Sabah hastanede 9/7 akşam öyle olunca 12/8 çıktı. Şimdi iyiyim şükür 🌸🌸🌸
seda_00 zehranurr tansiyonun var büyük ihtimal doktora git ilacını kullanmazsan bayılacak gibi oluyorsun bir süre sonra elim ayağın tutmuyor