Bett_blog Zeynebakman bende 35+3deyim 38+2de sezaryen günümüz var 5 ağustosu bekliyorum ölücem resmen
Happy11 Zeynebakman inşallah bir an evvel sağlıcakla kucağınıza alırsınız. Sıcaklarda çekilmiyormuş 🥴
Zeynebakman Happy11 İnşaAllah. Bebişin de pek geleceği yok gibi. Sıcaktan o da içerde mayıştı sanırım.😂
Momandbabyy Zeynebakman 37 haftalığız. Ölüyorum sıcaktan. Haftaya sezaryen olacam ama günler geçmiyor sanki. Az kaldı buharlaşıp havaya karışacam.😅
Burcui Merhaba kizlar 38+6 dayım az önce ic çamaşırımda cok az kan lekesi vardi.Nisan mi geldi ne yapmam lazım bugun nst çekildi hersey yolunda doktorumu aramalimiyim