Neriman64 Son bir haftadir çok başım agriyo ilk hamileligimde hiç yaşamamıştım ne halsizlik ne baş ağrısı doğal yollarla ne yapabilirim çok kötüyüm başımı kaldıramıyorum
Zeysezer Neriman64 kuzum 10+6 bende aynı durumdayım üç gün oldu iki gün eşime masaj yaptırdım kafamı sardım uyudum ama yok geçmedi bugün buz uyguluyorum ara ara biraz rahatlatıyor dene istersen
ebru23 Neriman64 bol su ic benimde o haftalarda oyleydi ya gecmesse bi tanr parol ic eziyette etme ben icsemde anca azaltiydu sadece
MinikKoala41 Neriman64 bende 15+5 günlüğüm 2 gündür benmde çok ağrıyordu migrenm de var ağrımaya başlar gbi olursa direk uyumaya yöneliyorm ilaç kullanma taraftarı değilim migrenimin azmasndn korkuyorm
Drymomm Neriman64 benim ilk 3 ay çok agrıdı migrenim var doktora parol fayda etmiyo minoset plus hafifletiyo demiştim bana bi acı kahve iç arkasından ya minoset plus yada parol al yat demişti ölede yaptım geçti sende doktoruna danış mutlaka Onan göre bi yol izle
Bynymn Ben nöbetli çalıştığım için idari izin haftasına kadar sürekli başım ağrıyordu bol su iç, narenciye, nane gibi kokular rahatlatıyormuş denedim gerçekten faydasını gördüm, bir de arada bir de parol içmek zorunda kaldım.