senem_yilmaz Hanımlar selam. Kanama alanı kese içinde olunca bebeğe Bir zararı var mıdır bilen var mı ?
DamlaAli senem_yilmaz bi tanıdığımda vardı. Lekelenme oluyordu sık sık. 3.ayın sonuna kadar progestan kullanmak durumunda kalmıştı
senem_yilmaz DamlaAli Bende kullanıyorum. Benim kanama dışarı gelmiyor içeride kendini sınırlanmış. Bebeğe zararı olur mu merak ettim