Arkadaşlar merhaba 3 günlük taze anneyim. Bebeğimin boynunda kordon vardı 38+2 de dünyaya geldi. Fakat çok zayıf geliyor gözüme iki elimizde kayboluyor çok zayıf bir bebek. Sütüm var ama tam olarak emmiyor kavrama anında sorun oluyor. Göğüs ucu da aldık aynı şekilde meme çekme de sorun yaşıyoruz. Ben de çay kaşığı ile veriyorum bardağa sağıp. Elimden geldiğince gece kaldırıyorum emzirmeye gün içinde de aynı şekilde. Fakat uykudan uyanmiyor herşeyi denedik. Sarılık başlangıcı var az bişey yüzünden belli oluyor ne yapabilirim nasıl gecirebilirim ?