32 haftalık bebeğim doktorum bugün karın çevresi zayıf bir hafta geride gibi dedi. Orda biraz panikle nedendir demeyi falan unuttum. Siz böyle bişi yaşadınız mı bebeğim benden besleniyordur dimi bazen kordondan çıkar eder bişiler diyorlar korkuyorum. Kilo alması için ne yapmalıyım? Gebelik şekerim var diyetten sonra bu hale geldi🤦♀️🤦♀️