Didemmmmm Duygushn1 20 +0 oldum bugün 2 kilo aldım canım evde egzersiz ve zumba akşamlarıda yürüyüş yapıyorum.
Hafissee Duygushn1 bosver can sıkma😁 ben 30 a kadar almadım sonra 6 kilo aldım dogurdum 5.gün bütün kiloyu vermişim 😁 takma emzirdikce veriyosun kilo
Didemmmmm dakpinar- YouTube da elçin Demirel ile hamile egzersizleri var aşama aşama onları yapıyorum. Birde zumba yapıyorum. Akşamları da dışarı çıkıp 30-45 dakika yürüyüş yapıyorum.
Didemmmmm Nonamesakarya benim ilk 3 ay riskliydi canım sonra doktorumun izni ile 16. Haftada başladım.
Esan Duygushn1 ben o haftada 5 kilo almistim, sonra 3 kilo daha aldim su an 32 deyim son 5 haftadir kilo almiyorum herseyden yiyorum ama az az, dikkat ediyorum bol su, az tuz sifir seker. Dikkat edersen almazsin :)
Duygushn1 Esan ya ben de 6 kg almışım çok mutsuzum her gün de yürüyüş yapıyorum yediğime de dikkat ediyorum bir gün kaçsın hemen tartıya yansıyo
Kbla Duygushn1 22 haftadayız 5 kilo aldım bende dikkat etmesem 10 olurdu kesin. Diikat ettiğimde halde sonuç bu 😀
lentil Kbla tam olarak duygularımı paylaşmışsn 22 de 5 kilo aldım. Ve dikkat ediyorm yürüyüş yapıyorm ona rağmen :) kaçla hamile kalmıştın peki