37+0 im 2 hafta önce bu günden için gel sezeryan hazırlığını yapıp gününü verelim dedi gittim EKG ve kan idrar tahlili alındı anestezi doktoruyla da bayramdan sonra gorusecekmisim o zaman zaten 38 haftayı geçiyorum zaten riskli bı gebeliğim var insanlarla oynuyolar resmen birde üstüne kilon çok sezeryan sırasında yok senle ne yapicaz hadi sezeryani atlattık sonrasinda enfeksiyon kapmasan iyi filan deyip iyice moralimi bozdu kilo almayacakmisim son haftalarda ne kadar mümkün bilmiyorum madem riskliyim neyi bekliyorsun neyi yani bulundugum şehirde özel hastane de yok ki gideyim deli olucam ya