butterfly_ 2 takım pijama bana yetti, ömür boyu gecelik giymedim o yüzden pijama aldım hiç bir rahatsızlığınıda görmedim sezaryen oldum. Valiz kullanmıştım ben bebeğe ve kendime tekerlekli valizle gittim geldim. Pijama çamaşır terlik depend çıkarken giyeceğim kıyafetler bu kadar almıştım kendim için.