umudunannesiii Kızlar bayramdan sonra randevum var ve k zaman 34 haftalık okacagm Daha hiç nts ye baglanmadm sizce bağlar mi ve alttan muayene yapar mı ona göre kuaför günümü ayarkamayi düşünüyorum da
Cennet-polat umudunannesiii ben daha yeni bugün gittim 34de ama nts ve alttan muayene için 37 haftada dediler burda nadir insanlarda duydum ama çok erken bence
esra556141 umudunannesiii alttan muayne yapmaz o haftada bi sıkıntı görmediği sürece ama nst ye bağlar
Nuraslanklc umudunannesiii alttan muayeneyi nst de sancın çıkarsa eğer tedbir amaçlı yapabilirler onun dışında ypmazlar😌
Akkoyu Ben 30 da başladım agrıdan dolayı agdaya da 32 de geçen hafta gittim bida dogurmadan giderim diye
Suleasyaa Nst ye benim bulunduğum yerde 32 de başlanıyor doktorum 32 de başladı. Alttan muayene 38.haftada yapılıyor bi rahatsızlığının sanciniz vs yoksa
Nundiyebiri umudunannesiii özelde sorarlar gün içerisinde sancınız agrınız varmı diye ona göre nst ye baglarlar alttan muane için 37+0 dan sonra bakılıyor