dlnyny cuma akşam sezeryan oldum. Cumartesi sabah yeni ve temiz su geçirmez bant taktı hemşire akşamına duş alabilirsin dedi. Tenine iyice yapışmış olur akşama kadar dedi.
ama ben psikolojik olarak korktugumdan bir iki gün daha duş için bekledim :)) 7. Günde de bandı cıkarabileceğim söylenmişti cıkardım ve direk duşa girdim problem yaşamadım.
dr şişlik vs hissedersen gel demişti öyle bir sey olmadıgı için hiç kontrole de gitmedim :) 30 gün oldu bile şükür sizin de su gibi akıp geçsin vee rica ederim 😌