Nazlican1994 Hanımlar selam, 29 haftalık hamileyim 38. Haftada sezeryan doğumun olacak nasipse. Göğüs ucu kremini ne zaman kullanmaya başlıcam ? Gece yatarken mi kullanmam gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim 🌸🤍
Suleasyaa En az 3 hafta önce başlanması gerektiğini söylüyorlar 37 haftaligim sanırım 28 den beri kullanıyorum. Goguslerim ağrıyor agridikca kurudukca günde iki defa sürdügümde oluyor