seyram Seda_selim valla düzenli sancılarımla gittim bugğn bebeğim 5 günlük oldu çok şükür 🙂 ama benim belden bir sancı değildi adet sancısı gibi hissetmedim hiç sadece gaz sancısı gibiydi gazın var da bir türlü öıkaramıyormuşsun gibi keskşn bir ağrıdı 😁
Seda_selim seyram benimde bugün kontrolüm var di doktor düzenli hissettiğinde gel dedi 39+3 olduk beklemedeyiz Birde 3700 olmuş yavrum bakalım doğana kadar kaç kg olucak
seyram Seda_selim amiiinnn Allah razı olsun canım senin ide bebeğini bağışlasın rabbim sağlıcakla büyüt 🌼🌼
Rahime63_63 Alah anali babali buyutsun insalah gecmis olsun en kisa surede agrilariniz biter insalah benimde 8 gunum kaldi sezaryana 3 cu olucak cok tirsiyorum arada 10 yil gectigi için
buket64 Ahsenleyl merhaba bebeğinizi kucağınıza aldığınıza sevindim. Sizde de plt düşüklüğü vardı değil mi? Doğuma trombosit değeriniz kaçla girdiniz? Kanama ile ilgili sorun oldu mu? Ben de çarşamba doğuma gireceğim. 84 bin idi geçen hafta
seyram Seda_selim gelir gelir Allahın izniyle bak ben dopuracağıma artık hiç ama hiç inanmıyordum ama ansızın geliyor işte 😁🤗
Seda_selim seyram inşallah canım ya Bakalım bugün kontrol oldum herşey normal dedi çatı muanesi oldum ilk defa çatın da normal doğum için müsait dediler bakalım bekliycez hayırlısıyla birde şey sorucam doğumdan sonra vitaminleri kullaniyormusun
seyram Seda_selim bana vitamin vermediler canım hamileyken de ben kullanamıyordum bana yan etkileri olmuştu. Sadece aşırı enfeksiyonum var iltihap söktürücü birde antibiyotik verdiler onları kullanıyorum parol dan da destek alıyorum