Kızlar 23 haftalık hamileyim rahmimde perde var ve doktor bugün rahim ağzını 24 mm ölçtü kısaymış erken Doğum yapabilirsin dedi proluton iğne verdi 3 günde 1 vurucakmışım birde Progestan hap. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı ya da bu risklerle Doğum yapan ? Siz neler yaptınız kaçıncı haftaya kadar geldiniz ? Korkuyorum açıkçası