muges44 Sita3434 Vallahi bende anlamadım, bende çok posta denk geldim normal veya anormal diyen🤷🏻♀️Nedir bu işin normali yahu😂
Dilanelyesa Esra2288 proloton iğne baştan kullaniyordum hala haftada bir kullaniyorum günde iki fitil göbekten iğne ve magnezyum
Dilanelyesa onhaziran ben 16.haftamda gittim rahim agzin gayet iyi dedi 17 de gittiğimde çok aşırı kabızlık yaşıyordum hatta doktora ondan olabilir mi dedim etkisi var dedi yani 17.haftamda öğrendim kısalık sınırda demişti
muges44 Arsima4 Allah Allah hiçbir şey anlamadım ben bu işten, hatta kısa gibi gördüm ama yok 31 mm normal dedi, vajinalden de baktı yani iyi bir hekimdi birde
Esra2288 Dilanelyesa bende de aynınprıblem var bende günde 3 tane progestan fitil beş günde bir proloton depot kullanıyorum
iremakar35 Dilanelyesa ben de ilk 17. Haftamda öğrenmiştim kısalık olduğunu 29 mm’di, bildiğim kadarıyla sınır 25mm, 35+1′im şuan, progestan ve magnzeyum sayesinde, bol bol da dinlenmek gerekiyor
iremakar35 Esra2288 ağır iş yapmamak yeterli oluyor bence ama 2-3 hafta aralıksız yattığım zamanlar da oldu, ilaçları düzenli kullanınca uzuyor rahim ağzı ama yorulunca yine kısalıyor