C_ongun91 18. Haftadayim daha. Yani bazı günler yok denecek kadar az üç beş falan. Bazen de öyle bir oluyor ki dediğim gibi ard arda ard arda beş on belki daha fazla. Bir hafta önce olmuştu bı kez de böyle. Doktor kontrolünde söyledim rahim ağzı falan iyi dedi magnezyum verdi. Hayra alamettir inşallah ya düzenli değil tek olumlu yönü bu sanırım. Sizin de böyle gün gün fark ediyor muydu