seda91 Daha once gorusmeye gittiğimde disaridan doktorla dogum yapmak icin 1950 demislerdi fiyata. Temmuz ayinda bir cok hastaneye zam gelmiş diyorlar.yakin zamanda bilgi alan varmi?
Kenanizm18 2.600 oda süsleme, foto cekimi dahil normal sezeryan aynı fiyat. Epidural anastezi dahil. Dısardan doktor gelince daha doktorda alıyor. Bi arkadaşın 5 bin olacakmış.
seda91 Kenanizm18 2600 u bana direk hastanenin kendi doktoruna gidip orda doğum yaparsan diye söylemişlerdi. Doktor parasi haric mi 2600 olmus o zaman şimdi😱
Kenanizm18 seda91 ben orada ki dr gidiyorum canım benim.2.600 o yuzden. Ama sizin doktorla anlasması nedir hastanenin bilmiorm doktorun bilir onu bence. Bu arada mart da mı subatta mı zam geldi öyle bisi. Sonra zam gelmedi.