Ayca0909 Merhabalar kizlar ben çalışıyorum 32 haftam dolucak calisamaz raporu alacagim özelde takipteyim illa devlet olmasi gerekli mi? Rapor ucretimi alabilir miyim? Devletten özelden almis olsam
bsrabozkurt Daha bugün aldm özelden hiç bir ek ücret ödemedim iş yerime de gönderdim raporu sorun olmadı
Ayca0909 170 aradim sordum devlet onaylamasi lazim diyince kafam karisti ozelde takipteyim özeldeki doktordan alicam mecbur sonradan sorun olmasinda ondan sordum her turlu paramiz yaticak yani