Oykuzey Arkadaşlar bugün 33+3 haftalık hamileyim. Çok uzun zamandır, neredeyse hamileliğimin başından beri adet sancısı gibi sancılarım oluyor. Yaklaşık 28. haftadan beridir de bir çok defa nst ye girdim bu yüzden ama hiçbirinde sancı çıkmamıştı. Dün gece yine adet ağrısı gibi ağrılardan dolayı defalarca uykumdan uyandım. Bugün bulunduğum ilçede ki devlet hastanesine gittim durumu anlattım, nst ye girdim. Doktor nst de sancı çıktığını, eğer doğum olursa küvöz gerekebileceğini, nerede takip oluyorsam oraya gitmemi, en azından ciğer geliştirici yapabileceklerini, çok çok acil olmasa da bir an evvel hastaneye gitmem gerektiğini söyledi. Bu arada açıklığıma da baktı, hiç açıklığımın olmadığını, suyumun iyi olduğunu, bebeğin 2200 gr. ve herşeyin yolunda olduğunu söyledi. Çanakkale Tıp Fakültesinde takipteyim, bulunduğum yere hastane mesafesi otobüsle 1,5 saat. Yarın sabah erkenden eşimle birlikte gideceğiz. Sizlere sormak istediğim, bu gibi durumlarla karşılaştığınız oldu mu? Herşeyin yolunda olup da sadece nst de sancı çıkması normal mi, neyi ifade eder? Su, nişan gelişi, açıklık yok. Yine de bu tek başına bir doğum, hatta erken doğum belirtisi midir? Kısacası bütün bunlar size ne düşündürdü? Sabaha kadar bişey olur mu? Eyvah benim kafam çok karışık, toparlayamadım... Herkese sevgiler. 🌺
Pinkmom Oykuzey Açıklığınızın olmaması çok iyi.Sancıları ilaçla haftalarca durdurabiliolarmış.Çok kez okumuştum burada. Açıklığınızın olup olmadığı parmakla mı oldu yoksa ultrason cihazı ile mi? Benimde sertleşmem çok gidicem sanırım hastaneye:(
Tuqbars İlk gebeliğim olduğu için hiçbir fikrim yok canım bende 33 haftalık hamileyim sana önerebilecrğim tek şey sakin olman ve telaş yapmaman biliyorum bebeğin için endişeleniyo insan ama senin duygu hallerin bebeğide etkiliyo postun kaybolmasın diye yazmak istedim Rabbim kolaylık versin ve yardımcın olsunki sorunun hayırlısıyla çözüme kavuşsun ❤️
Oykuzey Tuqbars Amin çok teşekkür ederim. Allah hepimizi hayırlısıyla evlatlarımıza kavuştursun, sağlıkla sıhhatle...
zehracinar Tuqbars 29. Haftamdan beri nst de sancım çıkıyor serumlarla durduruyorlar şuan 32 haftalığım hala varmı yokmu bilmiyorum sancım ben hissetmiyorum,bana da iki doz ciğer geliştirici iğne vuruldu doktorum 34. Haftana kadar dayanırsan küveze almam dedi bakalım inşallah dayanırız 🤗
Sibel3434 Bende 33 haftalık hamileyim daha doktor kontrol üne gitmedim benim de 3 gündür adet ağrısı gibi belim ağrıyor yarın gidicem inş bişey yoktur sakın ol canım yarin a kadar bişey olmaz hay8rlsii ile
Ygmr2004 Benim ilk hamileliğimde nst de sancı çıktığı için doğuma almışlardı 36haftalıktım ve başka hiç birşey yoktu bence hastaneye hazırlıklı gidin doğum çantanızı felan götürün ne olacağı belli olmaz
Oykuzey Ygmr2004 Öyle mi? 😳 Sizin haftanız iyiymiş yine şükür. Benim için daha erken ama hakkımızda hayırlısı artık inşallah...
Tuqbars zehracinar Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin evlatlarımızı da hayırlı bi şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin ❤️
Annesininminigi zehracinar bende 34 haftaligim bizde 2 doz ciger gelistirici olduk hastanedeyiz bebisiniz kaç kilo
Duzenliozkan12 Benimde tam tersi acikligim var 3 cm ve daha 33 haftaligim adet sancısı gibi ağrım oluyordu gittim alttan muayene ettiler acikligim çıktı ama nstde sancı yoktu direk yatirdilar serum taktilar geliştirici iğne vurdular doktor kanala girmiş eli kulağında her an dogabilir dedi evde bekliyorum suan 34 haftamdym😕
Oykuzey Duzenliozkan12 Allah allaahh herkesin durumu başka başka işte. Allah hakkımızda herşeyin hayırlısını versin, sağlıkla gelsin inşallah kuzular.
Oykuzey Hastaneden dönüyorum. Gün içerisinde iki defa nst çekildi hiçbir sorun çıkmadı, sancı görünmüyor. Çok şükür herşey yolunda. Doktor 34. haftadan sonra ciğer geliştiriciye gerek bile olmadığını söyledi.