Kızlar merhaba. Geçen ay son hüsrandan sonra buralara çok uğramamaya karar vermiştim aslında kafamı da baya rahatlattım. Bugün adet günümden beri 15. Günüm ovulasyon takibi yapamıyorum eşim sürekli şehir dışı göreve gitmek durumunda kalıyor çünkü ama burda olduğu günleri değerlendiriyoruz. Bugünde evdeydi değerlendirelim dedik ilişki sonrası kan geldi. Kendi doktoruma danışcam ama böyle bişey yaşayan oldu mu. Enfeksiyonum filan da yok ama ilk kez ilişki sonrası kanama yaşadım. Acaba bi sıkıntı mı var bebek düşündüğümüz için biraz moralim bozuldu açıkcası.