Kelebekmadam https://imgyukle.com/i/5oSmn Referans değerine bakınca normal görünüyor ama benim T4 hep 1.14 felan çıkardı burda bir anormallik mi var
Happyturuncu Kelebekmadam tsh değeri hamilelikte 2.5 altında olmalı ona dikkat etseniz yeterli her ay ölçüm yaptırın mutlaka 37.haftadayız her ay baktırıyorum
Sena1299 @Kelebekmadam referans değeri 8-22 yazıyor 8′den yüksek 22′den düşük olmalı ,sizinki 10… normal yani, referans değerlerine bakın, endişe etmeye gerek yok
Kelebekmadam Sena1299 bende 10 görünce çok endişe ettim ama alie hekimine atınca oda sizinki gibi söyledi teşekkür ederim 🙏
Kelebekmadam Happyturuncu 2.5 in altında hep hatta ilk haFtalar baktırmıştım 1.17 çıkmıştı şimdi az daha düşmüş hep değişti niyeyse