Herkese merhaba, 40 hafta 1 günlük olduk kızımın gelmeye niyeti yok benim gibi olanlar var mı aramızda ? Hiç bir belirtim yok bebek hareketlerim çok iyi suyum iyi nst normal çok şükür ama çok kafama takılıyor önerileriniz var mı ? Neler yapıyorsunuz doğum için 😔 Dualarınıza ihtiyacım var güzel anneler 😔