İkili teste girecektim üç hafta önce . Ama doktorum bebeğin bir hafta önden gittiği için ikiliye giremediğimizi dörtlü yapacağımızı söyledi . Yarın dörtlü testim yapılacak. İkiliden farkı var mı ? Dörtlü ve ikili arasındaki farklar neler acaba ? Bi de sonucu ne zaman alabiliriz?