seldaas Merhaba güzel anneler. Ben 31+2 deyim bugün bebeğimin hareketlerini az hissettiğim için acil doktora gittim biraz da sancm vardı ama herşey normalmiş. Bebeğin kilosu hariç. Kendim 13 kg aldım ama bebek 29 hafta gibi karın çevresi. Baş çevresi normal. Kilo alması için extra bişi yapmıyorum ama her gün peynir yumurta ile kahvaltı ediyorm.. doktor pek sizin yapabiliceğinz bişey yok dedi. Kafama taktım benimle aynı durumda olan var mı?
Burcu4135 seldaas benim kızımında karın cevresi 1 hafta geride. Doktorum direk kurubaklagile ve ete balıga aban dedi 😁 ben basladım sizde kurubaklagil ve etle beslenin bakalım düzelir insallah.
seldaas Burcu4135 protein dedi ama kurubaklagil demedi onlarda mı kilo yapıyormuş😀 benim doktorum çok rahat. Senin pek yapabilceğin bişi yok sadece protein al dedi
Burcu4135 seldaas kurıbaklagillerde protein deposu. Mercimek, kurufasulye, barbunya ve de lifli yiyecekler et kadar faydası var. Hafta da 2 3 gün yiyorum. Benim etle aram pek iyi degil balıkla falan da. O yüzden bunlara abanıyorum 😁
265Hay Benim bebeklerim ikiz 20+3 gunlukler erkek 430 gr kız da 390 gr sizce normalmi ? 20. Haftanizda sizinkiler kac gr dı