Aselminamm 24 haftalık hamileyim hic hir saglik problemim yok ama nefes alamıyorum aldigim nefes bogazimda bir yerde duruyor . Bildiğiniz nefes alıp doyamıyorum hic boylr birsey oldu mu sanki astım olur tikanır ya insan oyle kendimi kötü hissediyorum . Birsey yapmadim da sabahtan beri evdeyim uzanıyorum . Neden böyle oldu anlamadim bebeğime birsey olmaz dimi kızlar hastanede uzakta geçer diye bekliyorum ama daha kötü olutor
Selinzer Aselminamm doktorunuza ulaşabileceğiniz telefon varsa arayın durumu izah edin belki acil gelmenizi isteyecektir.
Enesefe Aselminamm canım benim de ilk zamanlarda oluyordu doktorumla konuştuk beni kalp doktoruna yönlendirdi çok şükür sıkıntı çıkmadı sende doktorun la görüş
DamlaKroluKulle Bende de aynısı oluyordu doktoruma sordum hormonlardan ve rahim büyüdüğü için sıkıntı basıyor nefes almakta zorluk çekiyor gibi oluyoruz korkmanı gerektirecek bir şey yok 30 haftalık oldum hala aynı zor bir durum
duyg Muhtemelen panik atak benzeri bir durum. Ben de yaşadım. Hamilelik, hormonlar, yeni bir hayat şekli, bir bebeği taşıma fikri... Aslında basit gibi geliyor ama anne olmanın ilk zorlukları bunlar. İnsanı bilinçaltından strese sokuyor. Zamanla aşabileceğinize inanın. Geçmiş olsun.