Masalinannesi1 Aslında çok sık bir kaşım var şimdiye kadar hiç dökülme yaşamadım ilk hamileliğimde de hiç dökülmedi çok çabuk çıkardı hatta. Ama şimdi nerdeyse 1 ayda anca çıkıyor ve aralardan seyreldi. Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Edakcbyk Masalinannesi1 Benimde geç çıkıyor kaşlarım 😀 Dökülme de gözle görülür derece de belli oluyo 😒😒
Gamzebrb Masalinannesi1 benimde kaşlarım çok güzeldi hamile olduğumdan beri elimi bi atıyorum pıtır pıtır dökülüyo o güzel gür sık olan kaşlarım baya inceldi şuan
bykarakan bende de geç çıkıyor, ve uçlara doğru seyreldi bi ara arifoğlunun yağını kullanıyordum önce şuan sıcak hava yağla uğraşmıyım diye sürmüyorum ama kirpiklerim dökülüyor benimde 🤦♀️
Masalinannesi1 Edakcbyk ya inşallah doğumdan sonra dökülenler geri çıkar. Kızıma hamileyken hiç dökülmemişti aksine iyice gürleşmişti kaşım ve saçlarım 😂😊