Merhaba anneler bi sorum olacaktı size ❤️Doktora gittim doktorum bana sürekli alttan muayene yapıyor çok kasılıyorsun normal doğum yapamazsın dedi ya epiduralla norma doğum yaparsın yada sezeryan dedi . Kayınvalidemde çok kasılıyorsan ya çocuk rahimde nefessiz kalırsa dedi benim de içime bi korku oldu sizce napmalıyım akıl verir misiniz 🙏
(almanyada yaşadığım için doğuma kadar alttan ve üstten muayene ediyorlar )