Merhaba arkadaslar 38+6 haftalik oldum şuan carsamba günü kontrolüm vardı suyum 230 mm çıktı polihidroamniyoz denildi hastanede cumaya kadar yatış verildi fakat kabul etmedim fakat imza atarken bebeğim ve kendimle ilgili ölüm dahil olsa bile kendi rızamla yatisi kabul etmiyorum şeklinde imza attirdilar ölüm falan girince işin içine moralim bozuldu üzüldüm benim gibi olup sağlıklı bir şekilde doğum yapan var mı amniyon sivisinin fazla olması erken doguma sebep olur diye yazıyor fakat günüm geldi zaten 8 günüm kaldı ama ne ağrım var ne bir işaret doguma dair bebeğime baktılar canlı kıpırdıyor yalniz hissetmezsen hemen gel dediler fakat hissediyorum bebeğimi benim gibi olan var mi acaba birde kavun karpuz kiraz cok yiyordum araştırırken bunlarında suyu cogaltabildigini öğrendim birde bazı doktorlar 250 mm den fazla olmasına polihidroamniyoz diyor 250 mm ye kadar normal amniyon sıvısı yazıyor kafam karıştı