Herkese merhaba. 31 haftalık olduk. Bebek arabası araştırıyorum ama kafam ço karıştı. İlk altı ay travel sistem sonrasında baston bebek arabası diyor birçok anne. İyi bir marka olsun istiyorum, mesela inglesina trilogy çok kafama yattı ama 9000 lira neredeyse. Kendimi zorlasam alabilirim ama gerek var mı diyorum. Bebek arabasına 2000 liradan fazla vermek istemiyorum. İnglesinanın ikinci elleri 1500-2000 arasında. Bir yandan da ilk bebeğim, ikinci el alsam pişman olur muyum diyorum. 2000 liraya sıfır mı alsam diyorum ama fenomenlerin önerdikleri:) ve etrafımdaki annelerin kullandıkları 3500-5000 aralığında bebek arabaları. Ne düşünüyorsunuz acaba bu konu hakkında cağnım anneler ve anne adayları?