Elbet-birgun-kavusacagiz Sizler hangi markayo kullaniyosunuz kizlar kokunden aliyomu yoksa az biraz kaliyomu ben hangi agdayi kullanirsam kullaniyim tel tel killar kaliyo 🥴 boyle kokten hepsini apan bi agda yokmu yaa
Busra37 Elbet-birgun-kavusacagiz inci ağdalar güzel. Bide berberlerin kullandığı katı kesilen ağdalar var ben onlardan çok memnunum
Zeyyyn Elbet-birgun-kavusacagiz trendyol da tranquıl wax ağda var hamile ağdası hem az acıtıyor hem geç çıkarıyor ince kökleride alıyor
Deletedmom93428 Elbet-birgun-kavusacagiz ben göbepşmden ayağımı göremiyorum orayı hiç göremiyom artık mecbur kuaför 😁
Elbet-birgun-kavusacagiz Busra37 inci agdam var makinam yok diye kullanmadim duruyo oylece Ama diger agdayi hic duymadim. Ama denemedkte fayda var tsk ederim🥰
Elbet-birgun-kavusacagiz Deniz59 bende jiletten dondüm agdaya bugun ucuncu agdami yaptim cok guzel oluyo agdali🤣
Zeyyyn Elbet-birgun-kavusacagiz sadece hamileler için değil ağda adı öyle hassasiyet arttığı için hamilelikte ona göre bir ağda ama herkes kullanıyor yani
Kararsizinsan Elbet-birgun-kavusacagiz iyi agda salonlarinda kullaniliyor. Ben tanacan kullanmayan yerde agdaya gitmiyorum cikma suresi bence farkediyor tabi alim seklide cok onemli. Bence denemelik kullan derim.
Deniz59 Elbet-birgun-kavusacagiz o zaman bende bi deneyeyim bakalım bıktım jiletten hemen çıkmaya başlıyo
Elbet-birgun-kavusacagiz Deniz59 aynen yaaa bide sertlestiriyo tahris yapiyo… basla sende az az yapistir cek agdayi