Kızlar bugün rutin muayene gittim ama hala şoktan çıkamadim 😂 ultrason için sedyeye yattığımda doktor kasılma fark etti hemen bebek hareketlerine kilosuna baktı 2.870 gr olmuş bebek kanala inmiş dedi çatı muayenesi yaptı ve 2 cm açılman var dedi 🏃🏻♀️ nts ye girdim ardından çok hareketli ve arada sancin var dedi. Yapmam gereken egzersizleri söylerdi hint yağı iç dedi perine masajı ve çömelme hareketi önerdi. Ben tüp bebekle hamile kaldım ama 36.hafta çok erken değil mi açıkçası strese girdim ben daha ağustos başı olur diyordum ama doktor bana bayramı atlatırsan iyi dedi 😂 açılmama ve vajinamin bu kadar esnek olmasına kendiside şaşırdı. Şimdi ne yapmam gerekiyor bilemedim çok hazırlıksız yakalandım bu iyi birsey mi kötü birsey mi bilemedim 😂 dün valizimi hazırladım bugün 2 cm açıklığım olduğunu öğrendim, sizlerin nasıl 36.haftada yasadiklariniz ve bebek kilolarınız 😘🌼