Benimde çok erken başladı 12. Haftamda falan başlamıştı şimdi 23+6 haftalığız ve tüm vücudum elim ayaklarım yanıyor resmen herşeyin çok normal tahlilerim temiz hamilelik hormonlarından dolayı oluyormuş ve birde ben ikiz gebeyim rabbim hepimizin yardımcısı olsun valla klima 18 derecede fayda etmiyor artık ve Mersin sıcağını bilenler bilir durulmuyor 😣