Bende de var canım maalesef çok can sıkıcı bi durum. Fitil kullandım ama 2gün rahatladım sonra tekrar akıntı arttı, kaşınma bende çok yok. Probiyotik takviyesi alıyorum. Sirkeli su ile taharet yapıyorum günde 4-5 kez iç çamasırı değiştiriyorum. Banamısın demiyor, benimde moralim cok bozuk tatlım:()