ilkgebelik123-_ Genital bolgem çok kaşınıyor tahriş oldu artık, bu kremi kullanan var mı bı sıkıntı olur mu gebelikte
MerveSglk95 ilkgebelik123-_ surebilirsin doktorum vermisti bana kullanmıştımm ama yinede bi yaz doktoruna
Demetslt ilkgebelik123-_ bende kullanmıştım ama herkes bir olmaz daha deneyimli birisine sorabilirsin ☺🙏
ivmenas ilkgebelik123-_ bana doktorum travegen vermisti travazol steroit iceriyor mu ne demisti. Ama tabi sakin doktorunuza danismadan kullanmayin her bunye hastalik farkli
Betl ilkgebelik123-_ Doktora danış yinede gebelikte ben kullanmıştım doktor vermişti 1 surmede bile çok etkili olmuştu
aysel_gunes burdakiler doktor degil canim ve herkesim cilt hassasiyeti farklidir bence doktoruna danış😊
Umayyy ilkgebelik123-_ kasinti vardi banada yazdi doktorum bir kac gune baya rahatlatti problem olsa vermezdi diye dusunuyorum
ahben ilkgebelik123-_ bende kullanmıştım canım yine senin gibi kaşıntı yüzünden etkisini gördüm çok şükür. Doktorum kendisi söylemişti zaten
bngs_irem ilkgebelik123-_ bende göğüs aralarım çok kötü oldu büyüdü sıcaktan mantar gibi olmustu doktor verdi baya baya iyi geldi söndürdü hemen. Tabi sen kendi doktoruna da danış