-Cansu- Ipek_34 ben Nil hanıma gidiyorum canım ama Sadullah beyin de çok hastası var memnun olan da çok
Ipek_34 -Cansu- bende Nil hanımdan randevu almak istedim ama doluymuş. Birde doğum ücretleri nasıl bilginiz var mı? 😊
Ipek_34 Nurssss çok uygun bence ben şuan Beylikdüzü kolana gidiyorum normal 3750 sezeryan 5000-6000 arası şekline göre değişiyor o yüzden değiştirmek istiyorum hastaneyi
-Cansu- Ipek_34 evet canım kaç haftalıksın doğumun yakın fln değilse Nil hnaımı da bekleyebilirsin yakınsa Sadullah beyi de beğenen çok sıra beklerken birkaç kişiyle sohbet etmiştik ordan biliyorum
Ipek_34 -Cansu- 38 hafta olduk bugün bu saatten sonra bakar mı bilmiyorum ama randevu aldım yine de bi görünücem 🤦🏻♀️
Nurssss -Cansu- doğum ücretini konuşurken epiduralli normal doğumj sormayı unuttum bilginiz varmı fiyatı nedir