Kuzucukumsu Gebelik şekeri olup diyetle kontrol altına alan anneler normal doğum yapabilir mi? Doktor şekerin var 40. Haftayı beklemez bebek dedi? 40. Haftayı dolduran gebelik şekeri olan anneler var mıdır grupta
Neslihan1903 Kuzucukumsu şeker ve tansiyonum vardı ve bebeğim tüp bebekti çatır çatır doğurum doğum hikayemi okuyabilirsin 😂
Duygu_aslann Kuzucukumsu gebelik sekerim var ilk kizimdada vardi 38+2de sezeryan ile dogdu ama sekerle alakasi yoktu çatımla alakaliydi ve o sekilde dunyaya geldi smdi 28 haftalik hamileyim sekerim var suyum fazla ne olur bilmem🙄🙄
Seyda652 Duygu_aslann bende 34+3üm bebiş biraz iri 36 haftayla uyumlu ama suyumda falan artık yok bu sebeple bende sezeryan olacagım ve bendede gebelik sekeri var suan tekipteyim aclık en fazla 105 oda nadiren 90laroda görüyorum tokluk hiç 130 gecmedim
Duygu_aslann Seyda652 benim acliklarim dusuk en fazla 70 80 cikar tokluklarda 120den yukarıyi gormedim sukur tabi diyetle duzene girdi. Benim suyum fazla oldugu icin tedirginim biraz erken olur diye 34u gorsem baska bsey istemiyorum🙄
Kuzucukumsu Beklenen doğum tarihi doktorun tatil zamanına yakın umarım sırf bu yüzden sezeryana almaz beni😢