Kelebek29 canım oncelikle hayırlı olsun bebegin bende normal dogum yapmayı cok istyen bir anne adayiydim sonuna kadar normal oldugunu soledi doktorum hatta bulundugum sehirdeki normal dogum taraftari olan doktoru buldm ve ona gttm hep 35 de dogum kasilmalaem basladi ole korktum ki nasl olursa gelsin de yterki saglikli olsn dedim 37 ye kdr ilaclarla durdum 37 de biraktm ondan snr aher gece kasilmalarla hastaneye gttim 37+4 de gttgmde geri gelmedim yatisim yapildi 3 cm acilmam vardi sabaha kadr kendi sancimla cektm sabah suyumu patlatti doktor ve suni sanci verildi 22 saat sanci cektm hep normal olsn istedim ama olmadi suyum bitti 24. saat spinal sezaryane alndm cok sukir saglikli bi sekilde kucagima aldm dicegim oki ne olursa olsn nasl gelirlerse gelsnler kucagina aldgn an hatta o ilk gordugun an butun acilarn herseyin bitiyor ayrica bemm bildigim kadariyla panik atak hastalari normal dogum yapamiyor cevremdki herkes bu sekilde