Bugün doktora gittim bayramın ikinci gününe yatiş verdi o zamana kadar ağrım sancım olursa acilden gel dedi çok heyecanlıyım stresliyim korkuyorum ama bı o kadarda mutluyum günler kaldı oğluma kavuşmak için. Umarım Rabbim bı sancıyla kurtarır. En yoğun yaşadığım duygu korku ama :( ilk doğumum olcak ve kendi gelmezse bebek suni sancı verecekler