Merve-2323 Boyanın bebeğe kanıtlanmış hiç bir zararı yok geçmişten günümüze, Op.Dr Banu Çiftçi’nin kitabında bu konuya yer verilmiş okumak isterseniz .
Bitkisel boyanın da diğer boyalar ile aynı oranda kimyasal madde içerdiğini sadece hamile kadın psikolojisine iyi geldiğini ifade ediyor .
Keza benim de fikrim bu yönde , hamile olduğumu bilmeden boyatmıştım , sonra tekrar tekrar boyattım.
Sadece özellikle yeni hamilelerde koku hassasiyeti fazla olacağı için açık bir ortamda ( temiz hava ) ve seri bir şekilde yapılmasını öneriyor .
Ve şunu da ekleyeyim saatlerce elimizde olan bu telefonların zararının yanında saç boyasının esamesi bile okunmuyor ..
Tabi ki herkesin kendi hür iradesi nasıl kendini iyi hissediyorsa onu yapmalı 💌