S-erap Bugün dr kontrolümüzde günümüz kesinleşti artık :) kısmet olursa 30 Temmuz sabah 7:30 da sezeryan olacağım 😅 ve Çınar ımıza kavuşacağız ınsallah .
leyla_ok S-erap Aynıyız ☺️ Benimde doğumum 30 Temmuz.7:30 giriş yapıcaz 9 da ameliyata alacaklar.Ve çok az kaldı 😍
Happyturuncu S-erap büyük ihtimalle biz de :) Özgür beye kavuşacağız .Pazartesi kontrolümüz var orada netleşir :)
S-erap leyla_ok ne güzel denk geliş bu ya 😅şimdiden sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙃 oğlum olacak benim sizinbebegin cinsiyeti nedir
leyla_ok S-erap Kız cnm ☺️🌸 24 ü kontrole gidicem son kez sanırım bu ameliyat öncesi test vs yapacaklar.Kan falan alacaklar doktorunuz söyledi mi size de.Ben normalde 1 2 gün kala diye biliyordum ama 🤷🏻♀️Sizde nasıl
S-erap leyla_ok biz bugün yaptırdık canım anestezi için testleri , ben bi sıkıntı olmadıktan sonra 30 temmuza gıdecegım oncesınde tekrar gıtmeme gerek yok galıba ki çağırmadı
leyla_ok Seyma0368 hiç bana covid testi ile ilgili bir şey demediler.Bende tahlilleri 1 yada 2 gün kala yaparlar dedim ama 24 ü kontrolde onuda aradan çıkaracaklar.Bu covid belki hastaneden hastaneye değişiyor olabilir ama bunuda bir sorayım 🙄
Bsrdndr Benimde 30 temmuza gün verildi allahım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲😊🐣