Kygll-6 evet 3 gebelik gecirdim kizlarimda ama suan cok farklı cok zor gebelik geçiriyorum rahm doğuştan kucuk ve ters bebek 6 aydan sonra kabul etmiyo 2 kiximi kaybettim rabbim bi kiz verdi suan 4 gircek onu bana bağışlasın hepimizn de insalah bide oğlum olsun konuyu kapatiyim diorum tabi öncelik sağlık olsu n insallah gerisi önemli değil evlad sonucta hayırla allalm hepimiz ınsallh kulaklarımıza