mucizem09_ Kizlar 29+5, doktora gitmistim ozaman kilosu 1500 suan 32+1 gittim 50 gram tek almis 2 haftada okadar uzuldumki ama doktor pozisyon sıkintılö yuz ustu donmus dedi sirttan olctu birazda sola kaymis 3 doktor bakti hicckilo almamis bu normalmo 😪😪
zehranurr mucizem09_ ölçümler artık doğru olmaz. Belki daha kiloludur, belki daha zayıf ama söylenen rakamlar sadece yaklaşık olarak söyleniyor. Doktorunuz ne diyor bu durum hakkında, önemli olan bu.
mucizem09_ zehranurr doktor normal 34den sonra daha guzel alir her hafta ayni olmaz almaz dedi kan aldilar kanina bi bakalim ona gore yorumlicaz dediler ama cok zayif geldi bana 50 gram 2 haftada az degilmi
Umbilik Ben 29+5′te gittiğimde kilosu 1,186′ydı. Belki o zaman fazla ölçülmüştür, moralinizi bozmayın.
mucizem09_ Umbilik nebilim 1 hafta geridr cikti dedi beni uzen hani zayif olmasida degil kilo almamasi uzdu gelisim geriligi olabilir dedi
Umbilik mucizem09_ Sonraki kontrolünüzde de kilo almamış olursa sıkıntı vardır, ölçümler net olmadığı için çok kafanıza takmayın. Solunuza yatıp bebeğin kan akışını destekleyin gün içinde.